KLACHTFORMULIER

U bent niet tevreden: laat het ons weten!

Uw tevredenheid is voor ons essentieel. We streven naar een uitstekende dienstverlening, waarbij persoonlijke aandacht centraal staat in onze aanpak. Bent u toch niet tevreden? We stellen uw klacht, vraag of suggestie zeer op prijs.

Zwart-witfoto van bergen in de wolken.

Uw klacht indienen en het vervolg

U kunt uw klacht mondeling of schriftelijk indienen. Binnen twee werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, krijgt u van ons een reactie of een ontvangstbevestiging. Als we nog extra informatie nodig hebben om uw klacht uit te klaren, dan nemen we contact met u op. We doen ons best om uw klacht zo snel mogelijk op te volgen en u een antwoord te geven.  

Uw klacht goed uitleggen

Neem de tijd om uw klacht goed uit te leggen. Wat is er precies gebeurd? U kan ons en uzelf helpen door dit duidelijk te beschrijven en ons ook eventuele andere aanvullende informatie te geven. Klachten die goed gedocumenteerd zijn, kunnen wij sneller behandelen en u krijgt eerder onze inhoudelijke reactie.

Aan wie richt u uw klacht, vraag of suggestie?

U kan uw klacht, vraag of suggestie het beste richten aan uw private banker. Wilt u uw klacht liever niet aan uw private banker (of naar het kantoor) sturen waar u bankiert? Neemt u dan contact op met de afdeling Client Services, onze klantendienst. Dat kan u doen op de volgende manieren:

Onafhankelijke bemiddeling

De Ombudsdienst is ontvankelijk nadat de klachtenprocedure bij Mercier Van Lanschot is afgerond.

 

Als u een consument bent en niet tevreden bent met ons antwoord, kunt u uw klacht gratis indienen bij de Ombudsdienst voor financiële diensten (Ombudsfin), onverminderd uw recht om een gerechtelijke procedure te starten:

 

Ombudsfin

North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2

1000 Brussel

Om uw klacht in te dienen, en een snellere verwerking ervan te garanderen, gelieve het klachtenformulier op de website van Ombudsfin te gebruiken:

https://www.ombudsfin.be/nl/klacht-indienen

E-mail (enkel wanneer u problemen ondervindt met het klachtenformulier):

ombudsman@ombudsfin.be

 

Aanhef*

Bent u klant van Van Lanschot?*

Hoe wilt u dat wij contact met u opnemen?*

Invoervelden gemarkeerd met * zijn verplicht

Meer information over de verwerking van uw persoonlijke gegevens kunt u vinden in de privacy statement van op de website. Deze site is beveiligd met reCAPTCHA, de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

Investing together